نسل سوم آئودی S۳ با ۲۵۰km/h سرعت در هر ۱۰۰ کیلومتر کمتر از ۷ لیتر بنزین مصرف می‎کند+عكس



آئودي در نسل سوم S3 از موتور توربوشارژ TFSI با پاشش مستقيم سوخت (بنزين) استفاده كرده تا حداكثر توان ممكن و بهره‌وري سوخت را به اين خودرو بدهد.

سيستم ناوبري MMI يا واسط كاربري چندرسانه‌اي ناوبري و لمسي از ديگر امكانات پيش‌بيني شده هستند. سيستم‌هاي كمكي متعددي نيز در اين خودرو در دسترس است كه از ميان آنها مي‌توان به كنترل سرعت ثابت انطباقي كه مي‌تواند زماني كه با سيستم ايمني خودرو يكپارچه است، در سرعت‌هاي زير 30 كيلومتر در صورت نياز خودرو را به شكل خودكار متوقف كند.


در فضاي داخلي اين خودرو و بخش هدايت و كنترل آن نيز بخش‌هاي گوناگوني در نظر گرفته شده و تقريبا از تمامي فناوري‌هاي كنوني كه براي سرگرمي سرنشينان يا ارسال اطلاعات بي‌سيم به بخش هدايت خودرو معرفي شده‌اند، استفاده شده است.


آئودي S3 هاچ‌بك و بسيارمقاوم طراحي شده و در برابر ضربه به خوبي مي‌تواند ايمني سرنشينان خود را تأمين كند. اين خودرو تنها 1395 كيلوگرم وزن دارد، در آن از شيشه جلوي عايق صدا استفاده شده و ضريب مقاومت هواي خودرو تنها 0.33 است.


موتور TFSI مي‌تواند قدرت و بهره‌وري جالب‌توجهي را به نمايش بگذارد. شتاب‌گيري 0 تا 100 كيلومتربرساعت S3 زماني كه از جعبه‌دنده S tronic شش‌سرعته بهره مي‌برد، به 5.1 ثانيه زمان نياز خواهد داشت و استفاده از جعبه‌دنده دستي اين زمان را به 5.4 ثانيه خواهد رساند.


موتور قدرتمند اين خودرو تواني معادل 300 اسب‌بخار توليد مي‌كند؛ اما مصرف S3 در هر 100 كيلومتر تنها 6.9 ليتر است. شتاب‌گيري 0 تا 100 كيلومتربرساعت اين خودرو زماني كه از جعبه‌دنده S tronic بهره مي‌برد، به 5.1 ثانيه زمان نياز خواهد داشت.
 

 
 
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1989
بازدید کل : 149774
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1